شهید جمهور شرکت نیشکر هفت تپه را احیا کرد تولید تخم مرغ به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن می‌رسد حدود ۴.۴ تن شمش طلا طی ۲۸ حراج حضوری در مرکز مبادله مورد معامله قرار گرفت یارانه کالابرگ در خرداد ۱۴۰۳ هم واریز می‌شود قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۳/۳/ ۱۴۰۳) ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد
سرخط خبرها

قیمت خودرو‌های خارجی برابر با قیمت یک خانه! | سانتافه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

  • کد خبر: ۳۶۲۴۳
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
قیمت خودرو‌های خارجی برابر با قیمت یک خانه! | سانتافه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان
دبیر انجمن واردکنندگان خودرو می‌گوید: قیمت خودرو‌های خارجی هم قیمت خانه شده است. از این پس خودرو‌های خارجی دیگر گران نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در پاسخ به این پرسش که امسال احتمال واردات خودرو چقدر است؟  گفت: واردات خودرو‌های خارجی هم تا پایان امسال صد در صد منتفی است. با ممنوعیت واردات قیمت خودرو‌های خارجی هم قیمت خانه در جنوب شهر تهران شده است. معتقدیم قیمت فعلی خودرو‌ها حباب است.

 

مهدی دادفر افزود: در حال حاضر خودرو سانتافه با قیمت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و سیتروئن سی ۴ نیز به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود که قیمت این خودرو‌ها واقعی نیست. خودرو‌های خارجی به اندازه کافی گران شده است و از این پس قیمت خودرو‌های خارجی گران نخواهد شد.

 

او به چرایی ادامه ممنوعیت واردات خودرو در سال ۹۹ اشاره و تصریح کرد: افراد به بهانه کمبود ارز اجازه واردات خودرو‌های خارجی را به بخش‌خصوصی نمی‌دهند. معتقدیم تا زمانی که دولت پای خود را از خودروسازی بیرون نکشد، قیمت خودرو‌های داخلی به همین منوال افزایش خواهد یافت.

 

دادفر اظهار کرد: مسئولان با واردات خودرو‌های خارجی و جذاب کردن این حوزه می‌توانند سرمایه‌گذار خارجی را برای تولید خودرو‌های مشترک ترقیب کنند، اما بی‌توجهی به این حوزه هزینه تولید را برای خودروسازان هم افزایش داده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->